5:e dagen med VLCD

Ska snart göra iording min sista shake för dagen. Tror det får bli en Naturdiet Strawberry.

Idag har gått bra, inte så mycket hungerskänslor. Men jag är lite småsugen på riktig mat, men jag håller emot. Nolltolerans funkar bäst. Fast det vore bra gott att få tugga lite..

Gick till apoteket för att köpa stickor för att mäta ketoner. Men hon sa att de hade utgått. Fast på apotekets hemsida finns de? Konstigt. Får kika nån annanstans.

Idag stannade vågen på 70,5 kg. 0,2 kg mindre än igår. En viktnedgång på totalt 2,5 kg sedan den 6/7 och 1,3 kg sen jag började med VLCD-kur den 10:e. Det är väl ändå helt ok? Hoppas hoppas på att väga 69 nåt imorn eller åtminstone på lördag!
Jag kämpar på
Enda oron är över hur jag ska göra i helgen?
Äta eller inte äta? Hur ska jag göra när jag lagar maten om jag inte ens kan smaka på den? Får köra på ren känsla isf!

Kommentarer
Postat av: Lavransirmelin

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-09-06 @ 08:34:19
URL: http://lavransirmelin.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0