68 kg = Delmål 1 avklarat!

Igår vägde jag faktiskt 67,7 kg. Men efter en dag på Grönan som innebar falafel (utan brödet), en del popcorn och en kula glass så fylldes kolhydraterna på i kroppen och band upp en del vatten antagligen. Utöver det åt jag en hallonsmoothie till frukost och två Nutrilettbars Karamell.

Så jag var lite orolig över att jag inte skulle ta 68 kg idag, då det är mitt delmål 1 och slutdatumet är idag. Men jag tog det precis! Skönt.

Nu siktar jag mot delmål 2 som är 63 kg senast om 4 veckor, dvs den 24:e augusti. De sista 1,5 veckorna kommer jag vara inne på nästa VLCD-kur, vilket kommer förhoppningsvis ge mig skjuts neråt på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0