Äntligen under 70 kg!

Invägningen imorse visade på 69,8 kg. Äntligen är jag under 70 kg-sträcket! Nu är det bara 1,8 kg kvar till Delmål 1 som jag ska sätta senast nästa onsdag. Tror nog jag klarar det några dagar innan.

Helgen har gått bra. Bättre än väntat! Jag var "tvungen" att provsmaka bara ca 3 tuggor av min grillade fläskfilén och smör och buljongkokta potatisen med chilibea (!). Inte den nyttigaste måltiden. Men jag tog så otroligt lite och jag skippade ena pulverpåsen. Gott var det iaf! Magen kände av det dock, och jag tror inte att jag hade klarat att äta mer.


Total viktnedgång sedan 6/7: -3,2 kg
Total viktnedgång sedan VLCD-start 10/7: -2,2 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0