Att leva på pulver

Tycker att det har gått bra med pulvret, det går ju bättre och bättre.

Sorterna jag använder från Naturdiet är Choklad samt Pineapple. De från Nutrilett är Forrest Fruits, Strawberry, Mocca, Vegetable Soup samt Chicken Soup. Favoriterna av dessa är Pineapple, Forrest Fruit, Strawberry och Vegetable Soup.
Har ingen shaker men skall införskaffa imorn. Hittade en liten såndär lattevisp i kökslådan. Det gjorde susen! Klumparna som är så äckliga försvann iaf.

Nu, som sagt, så lever jag på en VLCD-kur men innan det så åt jag bars från Naturdiet/Nutrilett/Allevo. Dessa är rätt goda! Föredrar nog Nutrilett Caramel (den i singelpack är godare än den i dubbelpack dock!). Allevo har nån med tranbär som är rätt god också. Minns inte vilka fler jag tycker om, men de flesta är rätt ok.

Anledningen till att jag inte vill fuska och få i mig något annat än dessa 5 påsar + vatten är dels för att det är lättare att hålla hungern i shakt, den avtar efter nån dag. Dels också för att jag vill komma in i ketos. Nu ligger jag dock på ca 50 - 60 g kolhydrat/dag som kommer med pulverpåsarna. Så jag bör egentligen minska detta med minst 10 g, lite svårt eftersom jag vill äta mina 5 påsar som är rekomenderat. Men jag tror att jag kan förbruka bort en del av kolhydraterna genom motion. Jag har f.ö. ett ganska aktivt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0