Ingen viktuppgång från igår - tvärtom!

Skönt att se att jag inte hade ökat i vikt, snarare minskat ett hekto, från igår! Jag skrev i ett inlägg igår att jag var orolig att det inte stämde att jag hade gått ner 1 kg över en natt. Men det gjorde det visst! Jag vet att det inte försvann ett kg fett bara sådär, då det tar 3-4 dagar per kilo ungefär när man ligger på ett dagligt intag på 550 kcal. Men antagligen mätte den lite för högt i måndags och det försvann mer än jag trodde under helgen då jag inte vägde mig.

Idag väger jag alltså 68,4 kg och jag är ganska säker på att jag tar mitt Delmål 1 (som är 68 kg senast den 27:e) flera dagar i förväg! Känns bra då jag kommer ha en liten paus från VLCD under semestern, sen köra igång igen.

Total viktnedgång sedan 6/7: -4,6 kg
Total viktnedgång sedan VLCD-start 10/7: -3,6 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0