Fortfarande 68,4 kg

Väger samma som igår och i förrgår - 68,4 kg.

Tråkigt att det inte gått neråt, men skönt att det inte gått uppåt iallafall! Vore trevligt att komma under 68 innan nästa vecka! Tänkte avveckla VLCD-kuren då. Man ska ju inte hålla på i mer än 2 veckor utan läkares inrådan. Imorn, söndag, är det två veckor exakt. Men jag ska ta det försiktigt med att börja äta fast föda, då magen kommer vara ovan. Så jag kommer äta lätt och små portioner, samt byta ut en del av dagens 5 mål till någon pulverpåse. Jag kommer givetvis äta balanserat och nyttigt under dessa 2,5 veckors uppehåll. Men jag äter ganska så bra normalt. Men nu ska jag vara extra noggrann.

Sen vecka 33 kör jag igång igen på en till 2-veckorskur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0