68,7 kg - till min stora förvåning!

Ställde mig på vågen imorse. Var väldigt länge sen sist, tre veckor på ett ungefär. Jag höll andan när kilona tickade och var mer än beredd på att se en 70 plus-siffra.
Till min stora förvåning stannade den på 68,7 kg!

Det innebär att jag väger samma som när jag slutade med VLCD för 1,5 månad sedan! Jag har ju vägt som minst 67,7 kg, men det kilot räknar jag bort då mina kolhydratreserver var tömda efter kuren.

Jag har inte ätit jättebra den senaste tiden, så detta var mycket glädjande. Det visar verkligen att VLCD och pulverdieter fungerar på riktigt! Nu är jag taggad på att dra igång en till kur. Problemet är att det händer så oerhört mycket just nu som kräver mat i magen, får se om jag kan sätta igång efter helgen som kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0