22:a dagen med VLCD - Ny vecka, nya tag

Idag är en ny vecka och även den sista veckan enligt planen. Först så stod vågen på 67,2 och jag blev skitglad. Sen ändrade den sig till 67,6 och jag var fortfarande glad. Men slutligen bestämde den sig för 68 kg, efter många omvägningar. Jag har inte världens bästa våg kan vi konstatera.

Eftersom jag har hela 2 kg att gå ner på en vecka så tror jag inte att jag når målet 66 kg den 13/2. Det känns lite trist. Men jag hoppas att jag når det nån gång nästa vecka. Dessvärre kommer jag väl lägga på mig lite vatten- och kolhydratvikt när jag börjar äta, så det kommer kännas ännu trögare. Det ger väl en 0,5 - 1 kg + på vågen.

Nu är det i alla fall en ny vecka och nya tag! Inget fusk den här veckan. Ska även hålla mig från bars. Har ätit ca 3-4 st under kuren. Då har jag såklart bytt ut en mot två shakes. Men det är ju inte meningen att man ska äta nåt annat än shakesen. Så det är lika bra att låta bli.

Hon på bilden har för övrigt en riktig drömkropp! Vet inte vad hon heter tyvärr. Nån som känner igen?

Kommentarer
Postat av: Amles

Vas duktig du har vært.. Jeg skal begynne på 21 dager med nutrilett i dag. Har du vårt mye sulten? Trenar du?

2012-02-06 @ 09:37:46
URL: http://amleshelseblig.blogspot.com
Postat av: Amles

2012-02-06 @ 10:03:09
URL: http://amleshelseblogg.blogspot.com
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Amles

Tack så mycket :) Du är också duktig som klarat 21 dagar! Nej det är inte så farligt. Ibland blir man lite hungrig, men håller man sig till VLCD så blir det lättare. Tränar inte alls. Vill inte bryta ner de muskler jag har, då kroppen inte klarar av att bygga upp dem igen när man har kcal-underskott. Dock så har jag ett aktivt jobb, så jag rör på mig dagligen.

2012-02-07 @ 06:50:34
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0