23:e dagen med VLCD - Fortsatt nedåt

Vägde 67,8 kg idag, yay! Äntligen under 68! Trodde det skulle stå still ett par dagar nu, så som det brukar göra. Men icke det.

Nu har jag bara 1,8 kg kvar till delmål 1. Det borde jag, enligt mina uträkningar klara på 8 dagar VLCD till. Dvs i teorin skulle jag väga 66 kg på morgonen den 15:e. Detta baserar jag på att jag i snitt går ner ca 0,24 kg om dagen, vilket både är sant och logiskt om man utgår från mitt kcal-underskott. Dock så tänkte jag ju börja lägga av med VLCD nu till helgen. Inte sluta helt, men lägga in ett eller två mål om dagen. Får se lite hur jag gör! Vill ju verkligen nå målet.

Snart ska jag gå och ta mina mått och se vad som hänt på den fronten. Spännande! Jag känner ju själv att jag blir mindre och andra påtalar det också. Det ger en verkligen motivationen att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0