25:e dagen med VLCD - Det går bra nu

Nu på morgonen visade vågen 67,2 kg. Det innebär att under den här veckans tre första dagar har jag gått ner 0,8 kg. Det är inte fy skam. Snarare en jämn och bra viktnedgång.

Jag har nu 1,2 kg kvar till delmålet 66 kg. I den här takten skulle jag kunna väga det redan den 14:e istället för 15:e. Fast det spelar inte sån stor roll. Vad gör en dag? Huvudsaken att jag når dit!

Just nu så går kuren väldigt bra. Jag har relativt lätt för att följa den och känner att jag skulle klara ett tag till. Eventuell kör jag även nästa vecka ut. Men då funderar jag nog på att gå över till LCD istället för VLCD. Det kan ju inte vara bra att leva på svältnivå i över en månad? Borde vara bättre med halvsvält isåfall. Är nämligen sugen på att testa Allévos High Protein-produkter! Då ingår även barer. Mums!

Så får det nog bli! VLCD-kur denna vecka ut, LCD nästa vecka och en kombo av GI eller LCHQ-mat och LCD nästnästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Jag har faktiskt aldrig testat den varm, kan man göra det? haha :) jaa blanda med mjölk brukar fungera bra! Jag har en stor påse Meal Pro från Star Nutrition hemma och den brukar jag blanda med mjölk :) men den är ju inte vlcd, inte lcd heller tror jag. vad ligger kraven för att det ska räknas som LCD?

2012-02-09 @ 21:29:40
URL: http://methirteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0