26:e dagen med VLCD - Ett liiitet tag till

Idag skedde det ingen viktförändring tyvärr. Vågen står fortfarande på 67,2 kg. Först lurade den mig att den stod på 66,6 men ändrade sig när jag vägde om. Måste alltid ställa mig på den tre gånger för att säkerställa resultatet.

Enligt planen har jag bara tre dagar kvar med kuren, denna medräknad. Är ändå lite sugen på att fortsätta ett litet tag till. Det går ju så lätt nu! Dessutom vill jag verkligen ta mig ner till delmålet innan jag slutar. Jag kommer ju även lägga på mig lite vatten/kolhydratvikt, så jag behöver egentligen ligga på 65 kg dagen jag slutar med VLCD. Det innebär att jag skulle behöva köra på i 9 dagar till, dvs till den 18:e som är nästa lördag. Då kan jag ju egentligen köra hela nästa vecka ut..


Kommentarer
Postat av: McMuffin

Jag får känslan av att du, liksom jag, har tappat suget för vanlig mat. Älskar shakes, det är så enkelt och tar ingen tid, enkelt att ta med och inte något krångel.



KRAM!

2012-02-11 @ 08:37:47
URL: http://mcmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0