28:e dagen med VLCD - Sista dagen?

Vägde 66,6 kg idag också. Var lite rädd att jag gått upp. Åt nämligen följande igår:

1 Nutrilett Moccashake med svart kaffe - ca 123 kcal
1 Nutrilett Karamellbar - 212 kcal
1/2 Nutrilett Moccashake med svart kaffe - ca 70 kcal
1 Nutrilett Karamellbar - 212 kcal
1 ciabatta med lite smör och två skivor ost - ca 250 kcal

Totalt: 867 kcal

Ciabattan beror på att min käre pojkvän bakade egna och det luktade sååå gott. Jag antar att jag inte är lika strikt med tanke på att det är sista dagen på VLCD-kuren idag. Men vitt bröd kanske var lite onödigt..

Jag har inte fått tag på några Allevo High Protein Chokladshake ännu tyvärr.. Min plan var att dricka dessa LCD-shakar nästa veckan. Men jag tänker som så att jag kan dricka mina vanliga shakes och antingen plusa några shakes till per dag, eller mest troligt äta en eller två bars utöver de fem shakarna. Min strävan är att ligga runt 800 - 1100 kcal/dag.

Men jag är ändå lite sugen på att köra VLCD ett litet tag till..

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: LCD låter som en bra plan :) Jag ska nog köra min egen kombination av LCD & LCHF-liknade diet nästa vecka. Jag dricker ju inte kaffe, annars hade jag nog testat ;)



Åh ciabatta som är så gott! Hoppas du inte går och ångrar dig över den, utan tar tillvara på den :) ska man unna sig så ska man njuta av det! Jag fuskade ju med en semla igår så jag vet hur det känns ;)

2012-02-12 @ 16:01:15
URL: http://methirteen.blogg.se/
Postat av: Amles

Jag tror inte du kommer at gå up, når du ligger så lågt i kalorier!!! Jatteduktig!! Motiverende for oss andre som forsøker vlcd

Ha en fin mandag!!

2012-02-13 @ 05:02:37
URL: http://amleshelseblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0