34:e dagen med VLCD - Vafan!

Nehepp, idag vägde jag tydligen 66,7 kg. Suck. Har inte gått ner ett dugg på en vecka! Som tur är har måtten minskat något, vilket gör att det inte känns helt hopplöst ändå.

Igår åt jag iofs väldigt konstigt. Var hemma och pluggade hela dagen, höll på att bli tokig. Fick lov att lyssna på 6 timmar skitseg onlineföreläsning på skånska. No offence skåningar!

Så det jag åt var följande:

1 Nutrilett Moccashake - 123 kcal
2 Nutrilett Jordnötsbars - 434 kcal
2 Finn Krips med hoummus - ca 90 kcal
1 ciabatta med lite smör och ost (!) - ca 250 kcal
Lite jordnötter (!!) - ca 150 kcal kanske ?
1 liter Cola Zero (!) - obefintliga kcal, men ändå
1 påse sockerfritt tuggummi - ingen aning om kcal

Totalt:
Ca 1050 kcal

Det ligger inom ramen för LCD (max 1200 kcal), men det är sjukt dåliga grejer jag ätit.


Idag är det näst sista dagen med VLCD, eller snarare LCD. Känner att 4 veckor med strikt VLCD är idealiskt. Denna extra vecka med diffus LCD var lite överflödig. Då vet vi det till nästa gång, check!

Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

men shit?? en HEL PÅSE tuggumi? blev du inte kass i magen?? haha.



Jag börjar med mat nästa vecka.. ska dock fortsätta med shakes till frukost och ev lunch också.. ett litet tag.

2012-02-18 @ 17:20:13
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0