Dagen efter

Dagens vikt: 64,9 kg

Jag skulle ha jublat om det inte var för att jag visste att den låga vikten berodde på gårdagens festligheter. Alkohol är vattendrivande. Men ändå trevliga siffror att se på vågen!

Igår var iaf skitkul och det gick jättebra att dricka. Jag kunde såklart inte få i mig så mycket mat under dagen, men det kompenserade jag med att fokusera på att få i mig fett och kolhydrater, hehe. Drack inte så mycket, typ två drinkar och några cider. Hade vett nog att försöka känna av hur kroppen reagerade. Så jag sa vackert nej till alla shots som erbjöds. Vill inte ens tänka på hur det hade slutat annars..

Jag fick för övrigt många värmande komplimanger om min stora kroppsförändring :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0