Före och efterbilder..

Tänkte lägga ut lite "före och efter-bilder" senare, kanske i helgen. Det tråkiga är att jag har inga före-bilder. Jag tog inga innan jag började kuren. Jag trodde att jag hade några från i somras innan förra kuren. Men det visade sig att jag tog dem när jag redan gått ner några kilon, till 71 kg tror jag att det var. Dessutom hade jag nog mer muskelvikt då, efter att ha löptränat hela våren. Så jag har alltså inga på där jag väger 73+. Det är lite trist! Men jag får väl ta dem där jag väger 71 och så får ni föreställa er en 2 - 3 kg plus hehe.

Kommentarer
Postat av: Amles

Blir gøy å se før og efterbilder :))

2012-02-08 @ 19:39:22
URL: http://amleshelseblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tusen tack för kommentaren:)

Jo det va nog så att jag inte hade förbrett mig mentalt helt och hållet än. Men efter detta "misslyckande" dessa två dagarna så känner jag verkligen att nej, nu får det fan vara nog med allt socker och slisk. Att visst handlar det främst om att man vill gå ner i vikt, men just nu försöker jag fokusera på att komma över mitt sockerberoende och det kanske gör det hela lite lättare att komma igång, att jag inte nu precis dessa 5 dagarna i början tänker på att gå ner i vikt utan just att bryta en väldigt dålig vana. Sen så vill jag så klart rasa i vikt, haha:)

Det är skönt att höra att dina nära och kära stöttar dig i det hela, det är en oerhört viktig del i det hela och du har verkligen tur som har sådana underbara människor runt omkring dig.

Tyvärr så är alla i min omgivning jätte anti pulverdiet så där får man inte mycket stöd, därav varför jag startade bloggen och kickar in titt som tätt hos er andra, för då kan man ju bli lite peppad och få peppa andra :)

Hur länge till har du tänkt att köra på pulver?

Och hur gjorde du i början när du började och det va som värst, vad gjorde du för att klara att stå emot maten ?

Massor av frågor, haha:)

Vi kommer fixa detta och vi kommer bevisa för alla anti pulvare att det går att hålla vikten även när man börjar äta mat igen :)

2012-02-08 @ 21:43:27
URL: http://viktfreak.blogg.se/
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Amles

Synd bara att jag inte har några riktiga före-bilder :/ Svårt att visa hur mycket förändring som skett

2012-02-09 @ 19:53:33
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0