Mina kindben är på kärt återbesök

Testade att dricka min favorit, Nutriletts Moccashake, varm precis. Var inte jättegott, men inte äckligt heller. Tror man ska ha i lite mindre vatten än vad man normalt har. Jag blandade den i shaken först och hade i den mängd vatten jag alltid har när jag dricker den kall, dvs så totalen blir upp till gröna "filtret".

Nu sitter jag och dricker en Cola Zero till "efterrätt". Efter mitt lilla smaktest häromdan kom jag fram till att jag gillade Zeron bäst av den och Light. Jag drack förvisso Lighten först dagen efter, så det testet är väl inte helt vetenskapligt gjort om jag säger så. Har inte ens någon aning om det är något som skiljer dem åt. Men jag inbillar mig att Zeron är godare. Kanske är det den silvriga färgen på Lighten som avtänder mig? Tycker ju inte om lightprodukter egentligen. Men man är ju inte så kräsen nuförtiden.

En annan sak jag kanske inbillar mig är att mitt ansikte är har blivit något smalare nu under processen. Jag har ett naturligt runt sådant, men nu framträder kindbenen något mer tycker jag. Det är ju alltid trevligt!

Kommentarer
Postat av: D

bra kämpat! kan man inte få se lite före och efter bilder =) skulle vara kul att jämföra o bli något motiverad. lycka till

2012-02-02 @ 21:41:42
Postat av: McMuffin

Heja heja! Trist att jag lurade dig till att prova den varm. Dock så har jag inte prövar den kall ännu, så det är bäst att jag gör det ;)



Aa, när man värmer den så hade jag mycket mer vatten än vad jag brukar ha, och jag har alltid minst 250 ml.



Beach 2012, here we come!

2012-02-03 @ 06:51:37
URL: http://mcmuffin.blogg.se/
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Hehe ingen fara, nu är jag en erfarenhet rikare :) Testa den kall, jättegod! Eller med kaffe i. Jag har i 1,5 dl vatten, pulvret och sedan fyller jag resten med kaffe.

2012-02-03 @ 17:52:24
URL: http://tftw.blogg.se/
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Svar till D



Tyvärr så har jag inga bra före-bilder. Det är lite trist, men det blev aldrig att jag tog några. Jag har bilder från i somras som jag tog innan kuren jag köre då. Jag vägde ungefär lika mycket, men jag hade nog lite mer muskler då och mer fett nu hehe. Dessutom så står jag in bara trosorna och bh:n. Men jag ska överväga saken när jag känner att jag kommit lite längre på vägen. Kanske vid delmål 1?

2012-02-03 @ 17:54:12
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0