11:e dagen med pulverdiet - Hälften klart!

Nu är halva kuren avklarad! Jag har bara hälften kvar att ta mig igenom, dvs 10 dagar. Jag har även gått ner hälften av det jag planerat att gå ner totalt, 3,5 kg av 7.

Egentligen har jag gått ner lite mer än 3,5 kg, snarare 4 kg eftersom jag vägde mer än 73 kg när jag började kuren. Men jag satte min startvikt på 73 kg eftersom jag var osäker på hur mycket. Den låg på 73 - 73,8 kg i alla fall. Bättre att sätta lite för lågt så man inte överskattar sin viktnedgång.

Idag väger ja i alla fall lika som igår, 69,5 kg. Verkar ta viktnedgången lite stötvis. Det står stilla två tre dagar, sen rasslar det bort ett halvkilo. Jag hoppas att jag kommer ner på runt 68 kg den här veckan, annars blir det svårt att nå målvikten 66 kg när nästa vecka är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0