14:e dagen med VLCD - Bara en tredjedel kvar!

Idag vägde jag 69,3 kg. Stod 68,8 först och jag blev glad, men sen ångrade vågen sig och efter många omvägningar är 69,3 kg fastställt. Idag är det förresten 14:e dagen på kuren och jag har bara en vecka kvar, det kommer ju gå gallant! Funderar lite på att förlänga kuren med en vecka, får se hur jag gör. Jag kommer i alla fall köra en avfasning, där jag både äter mat och dricker pulverdiet för att kroppen inte ska få en chock.

Helgen har varit tung. Det är ganska så lätt på vardagar när man jobbar, men när man är ledig på helgen är livet svårt utan mat. Därför har jag tillåtit mig att ta en Nutrilettbar om dagen. Dessa byter jag

ut mot två av pulverpåsarna, då barsen innehåller dubbla mängden kcal och kolhydrater. Det är gott att få tugga lite. Men jag ska inte låta det bli en vana att göra varje dag.

Kom precis in från en långprommenad. Härligt att få uppleva solen för en gångs skull! Men nu längtar jag till sommaren.
Tänk att få känna sig snygg i bikini för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0