15:e dagen med VLCD - Inte alls kul att väga sig..

69,6 kg. Vilket bakslag! Jag har alltså inte gått ner ett dugg på halva veckan! Hoppas verkligen att det är pga vattenvikt jag samlat på mig för att jag åt två bars i helgen/det är dags för den där veckan i månaden. Särskilt motiverande är det inte i alla fall..

Känns som att delmålet 66 kg är ganska långt borta nu. Mitt mål är att nå det den 13/2, dvs om två veckor. Om det inte händer något drastiskt nu i veckan med viktnedgången får jag väl lov att köra på pulverdiet en vecka till. Då blir det en månad. Längre än så vågar jag dock inte hålla på. Texten på kartongerna säger mellan 2-3 veckor på ren kur utan läkares inrådan. Den gränsen vill jag inte tänja allt för mycket på. Jag måste kunna prestera i jobb och skola också.


Kommentarer
Postat av: ELINS VIKTBLOGG

Du är kanonduktig! Ibland blir det sådär. Det är inte alls ovanligt att vågen visar samma i typ en vecka. Det är bara att hålla ut! :) heja!

2012-01-30 @ 09:59:52
URL: http://hejaelin.webblogg.se/
Postat av: Elin

Ja det är ju inte bra att hålla på för länge... Hur många kcal äter du per dag nu?



Jag tror den ska finnas i butik! De är nysläppta från allévo.

2012-01-30 @ 17:36:14
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0