Dagens invägning -0,6 kg från igår!

Nu går det fort minsann. Vågen stannade på 70,6 kg nu imorse. Fast jag tror att en del av viktnedgången är vatten, för jag är något törstig och torr i munnen. Men det känns ändå bra. Nära 3 kg kan ju inte bara vara kolhydrater och vatten? Känns bra att ha kommit såhär långt på bara 5 dagar med kuren!

Tycker för övrigt att det börjar kännas och synas lite att något kilo försvunnit. Man får ju ha byxorna som måttstock och jag tror att jag kan behöva gå ner en storlek snart.

Nu är det också bara 2 dagar att avklara innan jag har kört en hel vecka. Jag har ju bestämt mig för minst 2, men jag skulle väldigt gärna vilja klara av 3! Varför inte köra när man ändå är igång? Det är ju början som är värst, när man väl kommit igång är det rätt lungt. Förutom några svaga stunder med fantasier om mat. Mat är väldigt gott och mycket av ens liv går ut på att laga och äta mat, framförallt med andra människor. Det är en stor bit av det sociala livet. Men att kunna gå ut utan att känna ångest över att klämma ner mig i en tight klänning kommer i och för sig också ge en del för det sociala livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0