Mina mått att utgå från

Som jag skrev i inlägget innan så är det synd att jag inte tog mina mått i måndags morse när jag började. Men jag tror inte att det har hänt så stora saker på fettfronten på enbart tre dagar, även om magen må vara något mer tömd.

Detta är i alla fall något att utgå från som jag kan jämföra med lite längre fram under kuren. Måttbandet säger trots allt mer än vågen!

Mina mått den 19/1:


Höger överarm: 33,5 cm
Vänster överarm: 33,5 cm
Byst: 99 cm
Under byst: 81 cm
Midja: 74,5 cm
Mage: 94 cm
Stuss: 106 cm
Höger lår: 64 cm
Vänster lår: 62 cm

Kommentarer
Postat av: ELIN

sv: Hej vad kul att du kände igen mig! :)



Yes, jag körde stenhårt våren 2010... Att jag orkade berodde på att jag var arbetslös och stannade inomhus den mesta av tiden. Utsatte mig alltså inte för några frestelser utan körde stenhårt på att bli smal innan sommaren. Jag vet faktiskt inte om jag skulle klara av att göra så igen... Jag hade en vilja av stål då. :P Det enda tipset jag har är att dricka mycket vatten.. Så fort du blir hungrig eller sugen.. ta massor av vatten.. Och sätt gärna upp ett mål.. typ att "när jag nått min målvikt ska jag..." Min "morot" var att vi skulle åka till Las Vegas och jag ville bli fin tills dess... Stort lycka till och hör gärna av dig om du behöver pepp! Kram

2012-01-19 @ 15:46:29
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0