Nu står det still på vågen...

70,6 kg idag, igen.

Känns lite omotiverande, men jag förstår att man inte går ner ett kilo över en natt. Men efter tre invägningar bör jag väl ha tappat något hekto ändå? 3 hekto om dagen är rimligt om man kan gå ner lite över 2 kg/vecka, men det kanske inte är någon sanning. Å andra sidan har jag gått ner ca 2,5 - 3 kg redan på 7 dagar. Man får väl se det på det sättet, att jag förlorat den vikt jag kunnat under denna vecka.

Hoppas det rasslar till och jag blir av med några stycken till denna vecka!

Imorgon ska jag ta mina mått igen i alla fall för att se om det skett något på den fronten. Det är ju det som är intressantast, inte vad vågen säger! Men jag känner att byxorna sitter lösare och det är jätteskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0