Samma vikt som igår och en liten bekännelse

Idag stod vågen fortfarande på 70,6 kg. Jag hade på känn att det inte skulle ha skett en större viktnedgång, då jag minskade 0,6 kg igår och kände mig lite uttrokad. Men det betyder ju att det inte bara var en stor vattenförlust det gällde, utan att jag har gått ner det nu.

Tyvärr minns jag inte exakt vad jag vägde i måndags morse. Men jag tror att det var minst 73,5 kg (även om jag anger min startvikt som 73, för att ta i i underkant). Det innebär att jag blivit av med runt 2,5 - 3 kg på 6 dagar! Vi får se vad jag väger imorn bitti, för då har det gått en hel vecka!

Jag har en liten bekännelse att göra förresten...
Jag åt fem pepparkakor igår! Det var inte bra. Men jag skippade min sista och femte pulverpåse för dagen, för att kompensera något.
Men det är bra att inte ge sig själv för stora förbud heller, då kan man bli väldigt fixerad. Det var lördag, jag var hungrig och hade inte ätit något annat än pulver på nästan en vecka. Idag är det nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0