14:e dagen med VLCD 4 - Småfusk

Dagens vikt: 59,5 kg

Var på Smaka på Sthlm igår, så jag åt lite och drack lite. Men det blev inga kopiösa mängder. Två mojito, två cider, lite salmalax och nåt friterat skit som jag åt ytterst lite av för det var inte det jag tänkt mig, en tugga tjurtestikel(!) samt delade på en glass med en kompis. Skippade givetvis mina två sista shakes.

Känner att jag vill kunna leva lite nu när det är sommar och inte enbart vara en torrboll som går på pulver, så jag tillåter mig att sväva ut lite ibland!

Kommentarer
Postat av: Ella

wow bruden! jag är grymt imponerad, själv backar jag dvs går upp i vikt :(

2012-06-10 @ 18:12:04
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var har du tagit vägen?

Jag älskar din blogg!

Svar: Har haft fullt upp med jobb och semester, men nu är jag tillbaka! :)
Thin For The Win

2012-06-23 @ 09:48:21
Postat av: Hejjavlcd

Hej jag har blivit så otroligt inspirerad av din resa att jag valt att prova på VLCD själv följ mig gärna på min blogg!!

2012-08-27 @ 22:54:45
URL: http://hejjavlcd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0