9:e dagen med VLCD 4 - Äntligen under 60!

Dagens vikt: 59,8 kg

Tadaaa! Äntligen under 60! Vägde mig typ hundra gånger. Först vägde jag 59,9 men alla de andra gångerna vägde jag 59,7 kg. Så jag beslöt mig för att vikten fick bli 59,8 pannor. Detta innebär även att jag klarat av delmål 3! Men jag vill komma ner till 59 innan jag bockar av den. Vet ju att en del beror på bristen på kollisar och vatten.

Nu i helgen blir det som sagt en utmaning när jag ska åka bort och vara hos mamma och hos pappa. Har tagit med mig pulver i alla fall. Men jag vet att jag kommer att äta lite, men jag får välja med omsorg vad jag stoppar i mig! Ska även packa ner löpardojorna. Blev ingen runda igår, och idag kan jag inte heller. Men tänkte försöka springa helst både lördag och söndag, men minst en av dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0