13:e dagen med VLCD 2 - Det närmar sig...

Dagens vikt: 61,1 kg

Vägde egentligen 61 på vågen, men la på ett hekto för jag kände mig lite uttorkad imorse. Får se vad den visar imorgon.

Nu är jag bara ett ynka kilo kvar till delmål 3 som är 60 kg. Jag når det förhoppningsvis i mitten av nästa vecka! Sen är det inte långt kvar till målvikten med VLCD, som är 58 kg. Det ska jag alltså väga efter att jag är klar med kuren och har fyllt på vatten- och kolhydratreserver. Så antagligen måste jag köra ren kur i två veckor till för att klara det målet.

Efter att det är klart ska jag börja träna och deffa upp mig som attans. Med hjälp av det vill jag bli av med 2-4 kg fett till och samtidigt bygga en del muskler. Jag vill dock inte se ut som en bodybuilder. Utan lagom deff.

Hon till höger här har en riktig drömkropp i mina ögon!

Kommentarer
Postat av: Novali

Så bra. Du är hur länge har du kämpat på så här?

Själv börjar jag imorgon

2012-03-24 @ 16:21:28
URL: http://novalislife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0