15:e dagen med VLCD 2 - Cheater

Dagens vikt: 61,8 kg

Siffrorna talar för sig själv. Jag fuskade igår. Big time! I två veckor höll jag ut, men igår gick det på skit. Det började bra med min morgonshake. Sen så åt jag typ 4 finnkrisp med hoummus. Åkte hemifrån och var borta under dagen, vilket resulterade i att jag åt inte bara en, utan två bars. När jag kom hem åt jag fem finnkrisp till. Detta toppade jag med en halv våffla. Fy...

Idag straffar alltså vågen mig för gårdagens synder. Jag vet att jag inte gått upp i fettmängd, utan det är reserverna som fyllts på. Men det är inte roligt att se en sådan ökning från gårdagen. Jag tänker dock se den som ett undantag och köra om från ny kula igen idag. Nolltollerans. Hardcore.

Passar på att ursäkta mig över att jag varit dålig på att svara på era kommentarer! Har knappt haft tid att skriva inläggen. Tänkte försöka hinna idag med de som ej fått svar.

Kommentarer
Postat av: Ella

Du har ju varit toppenduktig så den här lilla syndardagen är assint i det stora hela.Kämpa på du är grymt duktig.

2012-03-26 @ 08:37:39
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/
Postat av: avk

Det där var väl ingenting! Tror inte du gått upp 8 hg på de små avvikelserna igår, utan tillbaka direkt på nolltolerans så är de borta på ett kick, tror jag. Lycka till vidare!

2012-03-26 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0