4:e dagen med VLCD 2 - Avklarat delmål?

Dagens vikt: 62,6 kg

Jag hatar att när jag försöker sova ut, eftersom det min lediga dag, så vaknar jag ändå vid 5. Jag har legat halvsovit till 7:30 men det har bara resulterat i att jag är seg och har ont i huvudet. Har druckit vatten och hoppas att det ska gå över. Ska snart ta min frukostshake.

Idag väger jag några hekto under delmålvikt 2, men jag vet inte om jag ska bocka av den? Det är ju runt 0,5 - 1 kg vatten- och kolhydratvikt jag gått ner också. Så egentligen väger jag nog lite över 63. Å andra sidan så gick jag aldrig upp någon vatten- och kolhydratvikt efter första kuren, utan jag fortsatte att gå ner även med mat. Kanske ska jag se detta som giltigt ändå? Det verkar ju ändå jämna ut sig under kurens gång. Tror jag väntar till imorn, då bockar jag av!

Kommentarer
Postat av: Ella

Ja visst är det jobbigt. När jag gick på ren kur kunde jag ligga vaken flera timmar mitt i natten och vara tokpigg. Surt. Nej på 600 kcal ska du nog hålla dig ifrån löpningen. Ha det gött

2012-03-15 @ 10:32:03
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Vilken vlcd - kur kör du på? Nutrilett, Slanka, Naturdiet, Modifast etc?

2012-03-15 @ 14:22:38
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Svar till Sara:



Just nu så kör jag uteslutande på Nutriletts Mocca Shake. Men det går bra att blanda shakerna, så länge som man håller sig inom samma kategori. Dvs jag kör på dem som ger max 500-600 kcal om dagen på 5 st påsar.

2012-03-15 @ 20:41:58
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0