6:e dagen med VLCD 2 - Gymnasievikten

Dagens vikt: 62,2 kg

Kuren går hur bra som helst. Inte det minsta fusk! Det enda jag intagit, förutom pulver och vatten, är lite Cola Zero igår. Men det tillåter jag faktiskt mig, iaf på helgen när man kollar film och sånt.

Kan inte fatta att jag är tillbaka på min gymnasievikt. Jag låg på runt 60,5 - 63 kg då vill jag minnas, kanske något mer vältränad. Men det är sjukt att vid den tiden tyckte jag, liksom de flesta tonårstjejer, att jag var för tjock. Jag ville definitivt gå ner i vikt och var väldigt medveten om kost och träning. Men efter att jag gick upp en 10 - 15 kg så har jag sett tillbaka på den tiden och tyckt att jag var dum i huvudet som tyckte jag var tjock då. Jag måste ju ha vart jättesmal tänkte jag. Men nu när jag står här och ligger på ungefär samma vikt, så inser jag att jag var nog inte sååå smal som jag tänkte om gymnasietiden för bara två månader sedan. Är det inte lustigt?

Kommentarer
Postat av: Ella

Ja allt är ju relativt men din vikt låter som ljuv musik i mina öron !

2012-03-17 @ 07:48:04
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är så duktig som inte fuskar! önskar jag var lika stark som du, haha ;(

Känner igen mig i det där med gymnasievikten! Precis som du kände jag mig tjock då, och sen gick jag upp 10 kg och tyckte jag var dum som trodde jag var tjock innan. Jag är snart nere på samma vikt jag hade i gymnasiet och jag tycker fortfarande inte jag är speciellt smal.

Därför det är bra med bilder, så man kan se skillnaden :)

2012-03-17 @ 10:58:33
URL: http://methirteen.blogg.se/
Postat av: Elins viktblogg

kroppen ändras ju när man blir äldre.. när man var yngre var man nog lite mer fast i kroppen :P

2012-03-17 @ 23:24:30
URL: http://hejaelin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen inspirerande blogg! Ska faktiskt börja själv med viktnedgång, kan inte använda VLCD tyvärr även om jag sugen. Får göra traditionella sättet istället ;)

2012-03-18 @ 19:23:44
URL: http://itsworthit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0