Avslutar den rena kuren VLCD

Dagens vikt: 62 kg

Nu har jag nog verkligen fyllt på vatten- och kolhydratreserverna, vilket innebär att jag gick ner ca 2,5 kg på knappt 2 veckor ren kur. Det är helt okej! Har dock bestämt mig för att avsluta den rena kuren VLCD. Känner att det blir för svårt att ta sig in i ketosen igen. Jag hade ändå tänkt avsluta den nu på söndag. Så jag har kommit fram till ett nytt upplägg!

Jag ska försöka börja springa igen, som jag längtat så mycket efter. På dagen dricker jag shakes. Blir jag väldigt hungrig äter jag något proteinrikt. När jag kommer hem stoppar jag i mig lite kolhydrater för att orka springa, exempelvis en banan. Sen på kvällen äter jag proteiner så att kroppen orkar bygga upp sig själv efter passet. På så sätt kan jag kanske ligga på kcal-underskott och ändå kunna träna utan att bryta ner kroppen. Har beställt Allevo High Protein Chocolateshakes som jag ska varva min Nutrilett Moccashakes med. På så sätt får jag i mig lite extra proteiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0