Fruktad dag är avklarad!

Kan bara säga att 3:e dagen med VLCD har gått jättebra! Visst, jag var kanske inte helt på topp på jobbet. Men man måste ju få ha sådana dagar också. Kan inte alltid ge 110%. Ibland är det ok med 98%.

Får se hur det går imorgon. Den 4:e ska ju också vara lite jobbig om jag minns rätt. Eller det jag minns är snarare att jag helt plötsligt hade världens energi den 5:e. Så den 4:e var nog inte så dryg som 3:e, men heller inte bra som 5:e. Är ledig imorn men tänkte åka hem till en kompis, det är bra med distraktion!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för tipset och peppen! Bra kämpat du med! snart ger tröttheten med sig och så kommer tiden bara flyga iväg :)

2012-03-14 @ 22:34:26
URL: http://methirteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0