Polefitness

Dagens vikt: 64,9 kg

Ja! Viktnedgång! Hoppas det är på väg neråt! Vore så najs. Äter relativt "normalt". Ganska så nyttigt, ytterst lite onyttigt. Sen så äter jag ganska så små portioner. Men jag märker att hungern och matlusten börjar komma tillbaka.

Nu ska jag träna lite mer styrka på min pole! Det är så sjukt kul! Alltså ingen slemdans, utan snarare en blandning av akrobatik/modern dans/street skulle jag säga. Det blir ju vad man gör det till. 


Alltså mer så:



och mindre så:



hahahaha

Kommentarer
Postat av: D

Hahahahahah rolig du är.. Jag vill också kunna hänga i en stång :D

2012-03-02 @ 20:05:00
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Vem vill inte det? ;D

2012-03-04 @ 05:19:32
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0