Premiärjoggen

Kom precis hem från årets första löppass! Var ute i ca en timme. Blev en halvtimmas löpning och en halvtimmas promenad totalt. Överträffade faktiskt mina förväntningar! Trodde att jag skulle vara i långt mycket sämre form än vad det visade sig. Senast jag sprang var i juni förra året! Måste vara för att jag väger mindre nu och kroppen orkar mer.

I alla fall så var det sjukt härligt. Fint väder och vacker omgivning. Är relativt nyinflyttad, så det ska bli spännande att springa runt och utforska nejden. "Tyvärr" så börjar jag ju min VLCD-kur imorgon, vilket innebär att det kommer bli svårare att springa. Jag vet inte om jag kommer orka, eller om det ens är bra för kroppen. Men jag ska försöka. Kommer inte köra stenhård intervallträning, utan snarare lättare jogg för att få upp kondis och väcka musklerna till liv igen. Jag vet att min rumpa kommer bli glad iaf. Den älskar träning och tar varje chans den får till att bli större haha.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så jäkla duktig och vilken skillnad på bilderna, är så grymt imponerad över dig! :)

Imorgon kör jag igång med kur och mkt tack vare dig för du ger mig motivation så in i bomben :D

Kram på dig

2012-03-11 @ 17:17:28
URL: http://viktfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0