Tacovikt

Dagens vikt: 65,6 kg

Jag visste att jag skulle hamna högre idag pga att jag åt två tortillas vid 20.30 igår och de är fortfarande kvar i magen. Men gott var det! Har inte käkat tacos på jättelänge och jag älskar't.

Idag har jag sån sjuk träningsvärk i mina armar, blåmärken t.o.m i armhålan och blåsor i händerna. Men det är det värt. Pole är så otroligt kul och bra träning! Det är ett grymt kompliment till löpning. Rekomenderar det starkt. Jag köpte min för typ 1000 spänn och den är jättebra och lätt att ta ner och upp. Den har det töntiga namnet "my sexy little pole" om ni vill söka.

Här kan ni kolla på instruktionsvideon.
Den är inget jag tagit fasta på, om jag säger så...


Kommentarer
Postat av: Estelle

Hur länge har du kört med pulver?

Tycker du är grymt duktig

2012-03-04 @ 08:11:13
URL: http://doitestelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0