Taggad till tusen!

Dagens vikt: 64,9 kg

Tror det är dags att bocka av "65 kg" från listan, yay!

På måndag smäller det! Taggad som fan! Jag har fått med mig en till arbetskamrat som ska köra tillsammans med mig då. Det är så himla bra att ha någon som man kan peppa med i början, första 5 dagarna kan vara pain. Med det är så värt det. Drömmer om hur smal jag kommer bli :)

I helgen är det fest, måste passa på eftersom det kommer dröja minst en månad innan jag får dricka igen. Snarare en och en halv, då jag måste få lite mat i systemet innan jag vågar dricka. Nu senast gick det bra, även om jag blev ganska så pruppfull på två drinkar och två, tre cider haha.

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh spännande, alltid kul med lite bilder. Grattis till nya vikten!

2012-03-06 @ 09:09:45
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0