1:a dagen med LCD 3 - Here we go again!

Dagens vikt: 63,4 kg

Tänkte köra en sista repa innan sommaren. Vill bli av med de där sista envisa 5 pannorna! Så nu kör jag igång en blandning av LCD och VLCD. Eftersom jag vill fortsätta kunna springa så tänkte jag köra Allevos High Protein LCD-shakes dagar jag gör det, och vanliga VLCD dagar jag inte springer. Kanske tar jag ett ägg eller nåt direkt efter springrundan. Vill inte bryta ner en massa muskler.

Det var ett tag sedan jag skrev här! Den senaste månaden har jag kanske inte levt så hälsosamt som man önskar. Det har varit mycket gott och mycket fest. Men jag tycker inte att varken vikten eller måtten har spårat. Jag har haft en massa skoj och det är inget jag ångrar. Nu är det nästan bikinidags dock och det sista från låren, magen och armarna ska bort!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0