1:a dagen med VLCD 4 - Nu kör vi (igen)!

Dagens vikt: 62,6 kg

Lite mindre än igår, skönt. Men avsevärt mer än 60,8 kg som jag vägde för bara 4 dagar sedan.. Konstigt, det där.

Det hade dock kunnat vart värre. Igår bestämde jag mig för att sluta med lågkolhydratkosten och börja med strikt pulverdiet igen. Därför släppte jag lite på hämningarna och tillät mig att äta kolhydrater och sånt jag var sugen på. Så det blev en del godis, vitt bröd, finnkrisp med hoummus, hallon med minikesella och lite nötter. Så jag är ändå glad att vågen faktiskt visar på mindre, och inte mer. Hoppas på att mensen står för nåt kilo också. Hur mycket brukar ni gå upp när ni har mens?

Nu är det nya tag som gäller! Hardcore. Tänkte köra på pulverdiet i 2 veckor. Ska leta rätt på ett bra proteinpulver som jag kan dricka efter att jag tränat också.

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Wow.. vilka bra resultat!!

Jag viktbloggar jag med.. Kul att få inspiration av andra!

Vid mens brukar man räkna med 2 kg upp sägs de.

kram och pepp

2012-05-24 @ 16:34:26
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0