2:a dagen med VLCD 4 - Det finns hopp

Dagens vikt: 60,9 kg

Yes! Nu är jag nere på samma nivå som i helgen igen. Kan det ha vart mensen som spöka? Eller var det bara för att jag åt mat? Var ju inte så mycket kolhydrater precis. Skönt att slippa se sånna höga siffror i alla fall. Nu hoppas jag på att komma under 60-sträcket!

Igår gick bra. Inte en massa fusk alls. Enda som var va att jag var tvungen att köpa mig en bar. Hade en massa ärenden i stan och kom inte hem förrän efter 21 och jag hade tagit min sista shake vid 14. Så jag köpte en och åt i stan. Hade kollapsat annars. Men en bar ersätter två shakes i princip, men man ska inte göra det till en vana att äta dem under kur. Bara i nödfall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ibland går bara vikten upp sådär ändå fast man inte äter mycket, kan mycket väl bero på mensen! Det är hur vanligt som helst! (Fast mycket frustrerande..) Kul att det gick bättre idag ändå.

2012-05-25 @ 14:31:10
Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Ja jag hoppas att det var så! Hoppas på att det inte är hela 2 kg som beror på avsaknad av kolhydrater och vatten i kroppen. Tack!

2012-05-26 @ 18:40:17
URL: http://tftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0