3:e dagen med VLCD 4 - Nedgång trots fusk

Dagens vikt: 60,6 kg

Fortsatt nedgång, yes!! Är väldigt nära delmål 3 nu. Sen är det bara två kilo kvar till målet 58 kg!

Blir extra glad över detta då jag faktiskt fuskade lite igår. Åt några kolagodisar med chokladöverdrag, tre st finnkrisp med hoummus, tre tunna kalkonskivor och så bytte jag ut mina två sista shakes mot en bar eftersom jag var på bio. Det var ju inte så bra, men det är nya tag idag! Tänkte köra nolltollerans nu. Det funkar bäst för mig har jag märkt.

Måste komma igång med löpningen också, har inte alls haft tid och så fick jag ont i mitt knä, så jag har vilat i en vecka nu. Dags att komma ut och svettas lite i spåret igen med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0