4:e dagen med LCD 3 - Glädjande bud

Dagens vikt: 62,3 kg

Vågen var nere på 61,9 och 61,7 kg ett par gånger, men efter flera omvägningar så lät jag det bli 62,3 som dagens "officiella" vikt. Nu har jag gått ner över ett kilo sen jag började. Jag vet att det är mest vatten och kolhydrater, men det är nu det spännande börjar! Det som försvinner nu och framåt är ju kroppsmassa.

Jag mätte mig idag. Till min stora lycka har jag inte ökat nåt sen jag mätte mig sist och det var under förra kuren med VLCD. Så det kändes himla bra faktiskt! Tur att jag inte hann spåra med mitt lite osunda leverne. Inte för att det var sååå farligt, men det hade ju kunnat börja gå utförs, eller ska jag säga uppförs? Det visar även att du inte per automatik går upp allt direkt igen efter en kur. Jag har levt normalt och det har inte påverkat min vikt, men skulle jag ha börjat leva mer onyttigt så hade antagligen kilona börjat hitta tillbaka igen. Det är ju ren logik.

Kommentarer
Postat av: Ella

Faan vad duktig du är som orkar gå tillbaka till ren kur. Jag pallar liksom inte det, fattar inte. Jag tänker att jag ska köra igång igen men orkar inte ta i tu med det. Men jag försöker äta nyttigt iaf. Du är grymt duktig.

2012-05-10 @ 09:08:27
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0