6:e dagen med LCD 3 - LCD vs. VLCD

Dagens vikt: 62,2 kg

Som synes går det lite segare nu med viktraset. Men jag känner mig smalare iaf. Ska ta och mäta mig imorn och se om det skett någon förändring sedan innan jag började med denna runda!

Jag undrar hur stor skillnad det gör på att köra LCD+träning vs. VLCD? Jag får ju i min betydligt fler kcal, typ det dubbla, men jag springer ju och det ökar min förbränning. Plus att jag inte tappar kondinsen samt underhåller musklerna, även om jag inte kan bygga nya på kcal-underskott. Men det tar kanske lite längre tid att bli av med kilona. Dessutom väger jag mindre nu = lägre basal förbränning, vilket innebär att det går långsammare.

Måste bara tillägga att Allevo LCD HP Choklad är jäkligt god! Det är ett plus också. Deras HP Jordgubb är inte lika god dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0