6:e dagen med VLCD 4 - Lite motgångar..

Dagens vikt: 61 kg

Piss. Varför väger jag mer för? :( Blir lite less nu..

Men jag tänker inte ge upp! En bekant har kört kur i 3-4 veckor och hon har gått från ca 60 kg till 54! Hon är också 168 cm. Jag har inte kört lika lång tid, sen så har det blivit avbrott för lite fusk och för att jag testade ketodieten. Men det visar ju ändå att det är möjligt att gå ner trots att man inte är det minsta överviktig. För jag vet ju att detta fungerar, jag har ju gått ner ca 13 kg än så länge. Jag tränar dessutom, försöker ju springa halvmilen minst 3-4 ggr i veckan i snitt. På tal om det så ska jag allt ge mig ut på en runda nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0