7:e dagen med VLCD 4 - Lite medgångar!

Dagens vikt: 60,2 kg

Nedgång, tjoho! Fast jag ska inte hurra för mycket, för jag tror att jag har lite brist på vätska.

Igår var jag i stan hela dagen i princip (och köpte bland annat jeans i stl 25!). Därför blev det så att jag drack 1 shake på morgonen och sedan 3 st Allevo bars, så det blev 780 kcal istället för 750 totalt. Fuskade inte det minsta dessutom! Känns helt ok. Egentligen ska man inte ta för vana att byta ut shakesen sådär, för bars och färdiga shakes är inte menade att ersätta mat helt och hållet, det är bara pulverdieten som är det. Men i nödfall kan man ju göra så.

På morgonen sprang jag och satte nytt personbästa på halvmilen igen. Mycket nöjd! Landade på 26:51. Idag sprang jag den förvisso på 27 blankt, men jag kände att jag hade lite mindre energi i benen idag. Var även ute på en 40 min powerwalk med en kompis på kvällen igår. Det plus 6 timmar på stan satte sina spår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0