Känner mig fet och vilsen

Dagens vikt: 62,8 kg

Fyfan.. Fyfan!! Jag hoppas verkligen att det är pga att jag har mens och för att jag fyllt på med lite mat i magen? Men ändå! Detta skulle innebära att jag gått ner ynka 0,6 kg sen över 2 veckor tillbaka! Känner mig så fet och vilsen just nu.. Vet inte om jag ska återuppta pulvret igen kanske?

Har nämligen gått över till lågkolhydratkost. Inte riktigt lchf, men nästan. Jag försöker äta ganska kalorisnålt och trycker inte i mig en massa fett. Det blir mycket kalkon, kyckling, kräftstjärtar, räkor, ägg, bladspenat, gurka, tomat, zucchini, broccoli, blomkål, minikesella och keso.

Min frukost som jag nyss åt bestod av 2 st Oopsies (lchf-bröf gjort på ägg och minikesella), 2 skivor kalkon, 2 skivor tomat och en kopp kaffe med 10 g grädde och 20 g laktosfri lättmjölk + lite vatten. Blev ca 175 kcal för hela kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0