10:e dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 62,6 / 63,2 kg
 
Vågen visade olika varannan gång typ, så jag vet inte vilken vikt jag ska lita på. Hoppas på den förstnämnda givetvis!
 
Idag har både gått bra och dåligt. Dåligt iochmed att jag har ätit godis (hoppas mitt jobb blir mindre stressigt och krävande snart..) och bra för att jag har varit ute på den första löprundan på tre månader! Det gick helt okej faktiskt. Målet var att klara av de 5 kilometrarna utan att stanna upp och det klarade jag. Det blev väl ingen rekordtid, men rätt skaplig ändå. Kommer bli mycket bättre om bara ett par gånger. Första gången vill man ju mest "känna på formen".
 
Det jag har ätit idag består av en shake, godis, en halv tomat, några gurkskivor, lite bladspenat och en liten bit knäckebröd före rundan. Hoppas löprundan kompenserar godiset.
 

Kommentarer
Postat av: Thowe - gymtokig

Vad duktig du är som lyckades hålla ditt mål med löprundan. Vet själv hur tufft det kan vara! ;)

Svar: Tack så mycket :) Ja det kan vara riktigt svårt ibland. Tycker det är lättast om man bara ger sig f*n och kör nolltolerans. Även om man får släpa sig in i mål ;)
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2012-09-06 @ 11:08:04
URL: http://gymtokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0