27:e dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 62,5 kg
 
Jupp. Så mycket vägde jag tydligen efter gårdagens frossfest.
 
Jag åt följande:

En proteinshake
En kopp kaffe
En sallad på totalt 300 g med räkor, kräftstjärtar, körsbärstomat, gurka och grönsallad
Två äggvitor
En hembakt pita med soyastrimlor (bara kokta i buljong och kryddade), en halv tomat och bladspenat
En tallrik räkor med skal
(So far, so good.. men..)
Naturgodis, ett gäng frystorkade jordgubbar i yoghurt
Chips, ett knippe
En halv liten delicatorboll (ca 25 g)
 
Inte alls bra det där! Borde inte kallade det VLCD längre.. Kom dessutom hem så sent för jag jobbade över tre timmar, plus att det spöregnade. Så det blev ingen löprunda. Hade iofs tänkt fredagen som veckans vilodag. Men ändå. Nu vet jag iaf vad jag väger med mat, kollisar och vatten bundet i kroppen. Förhoppningsvis är det lite mindre, då jag satte i mig både pitan och räkorna inte alls långt innan läggdags.
 
Idag ska jag iaf ut och springa med en kompis sen ska vi göra ett kostschema! Än finns det hopp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0