7:e dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 63 kg
 
Skrev inte något igår, men då vägde jag samma som i förrgår, dvs 63,5 kg.
Det går helt okej, har fuskat men imorgon blir det andra bullar! Fel ordval kanske? Det blir i alla fall hardcore VLCD. Inget fuskande alls. Wieho nu kör vi!
 
Det är nu det intressanta börjar, för nu ser man den verkliga viktnedgången när det man förlorar drastiskt i början pga mindre vattenvikt är över. Hoppas på att kunna gå ner 5 kg totalt. Behöver därför nå minst 59 kg, gärna lite mindre, i slutet av kuren. Eftersom man går upp nåt kg när man börjar käka och binder vatten igen.
 
Är för övrigt sugen på att köra hela september ut, så nu har jag 4 veckor framför mig med VLCD. Känns helt ok, nu är jag rätt inne i det och orken är återställd. Funderar på att börja springa igen, men då ska jag nog kombinera med en proteinshake direkt efter rundan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0