9:e dagen med VLCD 5

Dagens vikt: 62,8 kg
 
Rullar på neråt, trevlans! Har nästan gått ner 2,5 kg sen jag började. Men ca 1-1,5 kg är dock vattenvikt.
 
Idag har gått rätt bra. Fick lov att rusa till jobbet och styra upp lite, trots att jag var ledig. Sen så gick jag på stan och skämde bort mig med två stycken nya parfymer (Hugo Boss Nuit Pour Femme och Stella McCartney L.I.L.Y, för den som bryr sig) och en pläd. Så mitt matintag idag består av en shake, två bars och lite sallad gjord på en halv tomat, bladspenat, några skivor gurka och flingsalt. Sen så syndade jag med en liten skiva bröd med ost. Fy mig. Men det känns som att det går bättre och bättre. Imorgon ska jag försöka ha en dag då jag dricker alla mina fem shakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0