Let's do this.

Dagens vikt: 62 kg
 
Håller fortfarande vikten nere, trots att jag inte anstränger mig nämnvärt. Äter lite vad jag vill. Så det är väl skönt, men jag skulle vilja göra ett ryck så jag kan nå min satans målvikt nån gång... 5 kg minus vore najs! Är dock inte så sugen på kur, då det går ut alldeles för mycket över den sociala biten. Det kan funka på vintern, men inte när sommarn är annalkande och man hittar på så mycket skoj hela tiden. Det brukar ju oftast innefatta mat och dryck.
 
Jag börjar komma igång med min löpning igen och jag har ett mål. Milen under timman om 3 veckor. Vettetusan hur jag ska klara det... Är inte alls i samma form som förra våren. Får ligga i helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0