Äntligen fredag!

Dagens vikt: 61,4 kg
 
Håller fortfarande tummarna för att dessa 4 hg ska "rasa" bort till helgen!
 
Jag är iaf väldigt nöjd med hur allt går just nu. Det går bra med maten, havregrynsgröt håller mig helt seriöst mätt en halv dag typ. Inget sötsug har jag heller. Jag äter dock vad jag vill inom rimliga gränser och även om jag inte räknar kalorier och väger allt nitiskt så har jag hyffsad koll att jag ligger inom ramen för vad jag bör äta. Löpningen går också jättebra. Älskar att springa i spåret i mörkret. Vilken adrenalinkick! Sänkte mitt medeltempo per kilometer med 15 sek igår.
 
Idag är det fredag och nu tar jag helg! Mitt fuskande kommer vara i form av vin då det kommer bli lite festande.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan!
Måste bara säga att du har en bra inspirerande blogg!:) jag försöker nämligen nu att gå ner i vikt! Så bloggen peppar mig!:) jag har gått ner i vikt förut..innan jag skulle börja gymnasiet.. Jag gick från 78 kg till 47 kg på bara några månader! Ikke bra..dock gick jag upp lite igen och höll mig nyttig och bra på 56 kg hela gymnasiet tills nu efter studenten då jag har hamnat i en depression och gått upp till 74 kg!!!! Helt galet..:o men jag försöker nu att gå ner igen..:) för jag har förstått att min depression bottnar mkt i vikten..därmed är din blogg sjukt inspirerande nu!!:)

Svar: Oj vilken viktnedgång! Hur gjorde du? Du måste vara försiktig så du inte trillar in i något som kan skada dig. Det är riskfyllt att mecka med vikten. Jag har upptäckt nu att det bästa för mig är att äta sunt, har någorlunda koll på kcal och träna. Rekommenderar starkt :) Du har ingen egen blogg man kan följa? Det hjälper enormt att blogga kan jag säga!
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-10-04 @ 12:35:00
Postat av: A

Duktig du e!

Gick själv ner 5 kg sen upp igen allt inom loppet av sept månad...

Ska testa 5:2 ett tag nu och träna mer regelbundet.

Gick helgen bra?

Svar: Tack så mycket! Du får gärna rapportera om hur 5:2an går :) Själv är jag lite skeptisk mot det som diet! Men jag kan förstå syftet av medicinska skäl för cellförnyelse. Helgen gick väl okej, festade ju en hel del haha men jag åt inte en massa onyttigt, och gjort jag det så var det ytterst lite. Låg inte på kcalöverskott iaf :)
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-10-06 @ 23:05:10
Postat av: Linn

Låter som en bra tanke!:) jag kör själv nu en "kickstart" mee Nutrilett, för att få upp motivationen!:)
Min helg gick relativt bra..lördag åt jag lite mer än vad jag skulle. Dock på söndgen gick jag på nutrilett och ska göra der i tre veckor ungefär:)

Svar: Hoppas det funkar bra då :) Jag tycker att pulverdiet funkade jättebra för att kicka igång viktnedgången, men det får inte gå överstyr. Jag har gått ner en massa genom vettig kost och motion efteråt.
Thin For The Win - En blogg om VLCD

2013-10-07 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0